bazi fekri

توضیح انواع بازی فکری

bazi fekri

توضیح انواع بازی فکری

بازی گربه های انفجاری - EXPLODING KITTENS

بازی گربه های انفجاری - EXPLODING KITTENS  باید سعی کنید منفجر نشوید تا برنده این بازی شوید.


روند بازی تخته گربه های منفجره بسیار ساده است. هر بازیکن می تواند هر تعداد که کارت می خواهد بازی کند اما در پایان نوبت باید از وسط بازی کارت بکشد. مگر اینکه خنثی کننده داشته باشد.


کارت هایی که می توان بازی کرد نیز بسیار جالب و متنوع هستند ، به عنوان مثال ، یک کارت به شما امکان می دهد 3 کارت برتر را ببینید یا کارت های میانی را جمع کنید. همچنین ، یک کارت را از کارت های دیگر بدزدید. در پایان ، آخرین نفر باقی مانده در این بازی برنده می شود.


بازی انفجار بچه گربه ها محصول گروه تولید فندق است.


 


مدت زمان بازی: 15 دقیقه


رده سنی: +7 سال


تعداد بازیکنان: 2 تا 5 نفر


 


محتوای بازی انفجار بچه گربه ها:


36 کارت بازی

5 کارت گربه

4 کارت راهنما

راهنما

لگو LEGO

لگو (به دانمارکی: LEGO) نام تجاری اسباب بازی است که توسط گروه لگو در بیلوند ، دانمارک تولید می شود. کلمه لگو از کلمه leg godt به معنای خوب بازی کردن است. این کلمه به معنای جمع شدن و خوب کردن همه است. این اجزا شامل مدل های ساده ای مانند خانه ها ، قطارها و کشتی ها یا مدل های پیچیده ای مانند اتومبیل ، گیربکس ، موتور و سیستم های پنوماتیک هستند. بعد از اتصال به راحتی آجرهای لگو را از حالت جداگانه متمایز می کند. در این بین ، ارقام کوچک مختلفی از پلاستیک وجود دارد که بازی با این اسباب بازی را جذاب تر می کند. همچنین برخی دیگر از محصولات لگو با نظافت به بازار معرفی شده اند مانند بتمن ، جنگ ستارگان ، نینجاگو و مارول. 

هرچه آجر ریزتر باشد ، حجم نهایی آن ریزتر و زیباتر است.

لگو 10000 قطعه در هر ثانیه را پرتاب می کند. و سالانه ، 360 قطره صحیح است. این شرکت در تعطیلات کریسمس و سال نو هر 28 ثانیه یک آرم سانتا کلاوس را به فروش می رساند. برای خرید لگو می‌توانید از کلی سایت سفارش دهید

گو لگو و رباتیک: طبق گفته دانشگاه IMT در سال های اخیر ، کارخانه لگو مجموعه ای از ربات ها را ساخته است که طوفان فکری نامیده می شوند. این سری از ربات ها شامل سایر قسمت ها ، حسگرها و قطعاتی مانند مغز ربات ها هستند که برای دانشجویان دیگر مناسب هستند و آن را برنامه ریزی کنید. فقط در بنیاد جهانی wro (جهانی ربات جهانی) هر ساله باید یک مسابقه بین دانش آموزان برگزار شود. این مسابقه یکی از بزرگترین مسابقات رباتیک است.