bazi fekri

توضیح انواع بازی فکری

bazi fekri

توضیح انواع بازی فکری

ویژگی‌های تفنگ ساچمه ای


تفنگ ساچمه ای و کلت های فلزی اسباب‌بازی‌هایی هستند که قابلیت شلیک تیرهای کوچکی به نام ساچمه را دارند. این تفنگ معمولا بر اساس نمونه‌های واقعی طراحی می‌شوند و شباهت‌های زیادی به نمونه‌های واقعی دارند و به همین دلیل در بین مردم محبوبیت زیادی دارد.

کار کردن تفنگ‌های ساچمه‌ای و کلت‌های فلزی آسان است و فقط باید تیرهای ساچمه‌ای را از طریق خشاب اسلحه یا قرار دادن درون اسلحه به صورت دست قرار داد و با کشید گلن گدن ( قسمت بالایی) اسلحه آماده شلیک تیر ساچمه ای میشود.

ویژگی‌های تفنگ ساچمه ای و کلت‌های فلزی :

کلت‌های فلزی به گونه‌ای ساخته می‌شوند که شباهت‌های زیادی به نمونه‌های واقعی داشته باشد ( البته نه در همه‌ی نمونه‌ها) و در بعضی از بسته‌های کلت وسایل‌های جانبی مانند صدا خفه کن نیز موجود است که میتوان به کلت متصل کرد و بعد از استفاده صدا خفه کن را جدا کرد.

تفنگ‌های ساچمه‌ای و کلت‌های فلزی دارای قدرت‌های متفاوت در شلیک تیرهای ساچمه‌ای هستند و باید به این نکته حتما دقت کرد که با کلت و تفنگ‌های ساچمه هرگز به سمت انسان و حیوان شلیک نشود زیرا امکان دارد آسیب جدی به آن‌ها بزند. ولی بعضی کلت قدرت بالایی برای شلیک ندارد و آسیبی وارد می‌کند.

کلت‌های فلزی معمولا دارای خشاب و صدا خفه کن هستند همچنین این کلت‌ها شباهت زیادی به نمونه‌های واقعی دارند به همین دلیل کلت‌های فلزی طرفدار زیادی بین مردم دارد. کلت‌های فلزی معمولا از سایر کلت‌ها سنگین‌تر هستند به دلیل اینکه در ساخت آن‌ها از فلز و … استفاده شده است. به علت فلزی بدون دارای استحکام زیادی نیز هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد