bazi fekri

توضیح انواع بازی فکری

bazi fekri

توضیح انواع بازی فکری

بهترین بازی‌ رومیزی 2020

 

در اینجا به 10 از بهترین بازی‌های رومیزی پرداخته شده است که برای خرید بازی فکری پیشنهاد می‌شود  

1.Pandemic

 بهترین بازی رومیزی

بازیکنان: 2 - 4 | سنین: 10+ | دشواری: سخت | راه اندازی: 5 دقیقه | ماندگاری: 60 دقیقه


استراتژی تیم عالی این زمان پرتنش است ممکن است بعضی اوقات احساس بی انصافی کنید

احتمال این که از ابتدا در Pandemic با شما مخالف باشد ، اما زیبایی آن است. این حماسه همکاری هرگز کمتر از هیجان نیست و کار تیمی - و نه توانایی تفکر روی پای خود - تنها امید شما برای پیروزی است. این به آن کمک می کند تا به عنوان یکی از بهترین بازی های رومیزی ساخته شده به مقام اول برسد.


علیرغم اینکه تسلط بر آن دشوار است ، Pandemic نیز بسیار در دسترس است. به این دلیل که هرگز احساس ناامیدی نمی کند. اگرچه بازیکنان باید مانع از شیوع بیماری های فوق بیماری در سرتاسر جهان شوند (چیزی که این روزها به خانه نزدیک می شود) ، اما آنها به توانایی های منحصر به فردی مجهز هستند که می تواند به آنها کمک کند تا روند خود را تغییر دهند.


بخشی از سرگرمی این است که تصمیم بگیریم با این قدرت ها چه کار کنیم. آیا باید حاوی شیوع را در اولویت قرار دهید ، یا بهتر است که یک نوع ریشه را قبل از انتقال به مورد دیگر ریشه کن کنید؟ هیچ پاسخ قطعی وجود ندارد ، و شما را مجبور می کند استراتژی های خود را بسازید. این به ویژه در مورد Pandemic: Legacy ، یک نسخه جایگزین که عواقب هر مسابقه به مسابقه بعدی منتقل می شود ، صدق می کند.


این امر همچنین ارتباط خوب ، تقویت ارتباط بین اطرافیان میز شما را تشویق می کند. بسیاری تلاش کرده اند که Pandemic را از تخت سلطنت برکنار کنند ، اما هنوز هیچ یک نتوانسته اند آن را مطابقت دهند.

(اعتبار تصویر: Avalon Games)

2. Betrayal at House on the Hill

بهترین بازی رومیزی برای بزرگسالان

بازیکنان: 3 - 6 | سنین: 12+ | دشواری: متوسط ​​| راه اندازی: 2 دقیقه | ماندگاری: 60 دقیقه


تنظیمات زنده ، قابل تغییر حالات خلاقانه بسیار قابل پخش قابلیت های بالقوه برای بازی های ناهموار

آیا تا به حال فکر کرده اید که چه مدت به عنوان یک شخصیت فیلم ترسناک دوام می آورید؟ خیانت در هاوس هیل اجازه دهید به این س answerال پاسخ دهید. پس از انتخاب بازیکنان به عنوان یکی از شش تروپ (جک متکبر؟ بررسی. دختر کوچک وحشت زده با عروسک؟ بررسی) ، همه را در یک عمارت که اتاق به اتاق آشکار می شود ، شل می کند. متأسفانه چیزی در انتظار همه شما است. و همانطور که احتمالاً حدس زده اید ، خوشایند نیست.


به همین دلیل ، گیم پلی Betrayal غرق در تنش است. هر بازیکن هنگام کاوش در خانه کاشی های اتاق را به طور تصادفی ترسیم می کند و این امر هر بار به یک موقعیت منحصر به فرد منجر می شود. شما هرگز نمی دانید چه چیزی را از طریق درب بعدی پیدا خواهید کرد. سفر شما هنگام رفتن باعث حوادث وحشتناک ، مصیبت ها و "همه" می شود. به اندازه کافی از این Omens پیدا کنید و یک سناریوی ترسناک تمام عیار شروع می شود.


اینجاست که همه چیز به درستی شبح وار می شود. یکی از 50 مأموریت بر اساس هر کاری که تاکنون انجام داده اید انتخاب می شود و خانه با وحشیگری سریع و اغلب عجیب ساکنان خود را روشن می کند. شاید یک قاتل زنجیره ای مشتاقانه یکی یکی شما را شکار کند و از در عبور کند. شاید موجودی هیولا در زیرزمین بیدار شود ، یا خانه شروع به غرق شدن در باتلاق کند. اتفاقی که نمی افتد ، اگر می خواهید زنده از آنجا خارج شوید باید به صورت تیمی کار کنید.


خوب ، بیشتر شما نیاز به کار تیمی دارید. می بینید که ممکن است یک بازیکن با قوانین خاص خودش به عنوان یک خائن معرفی شود. اکثر این موارد به قتل دیگران بستگی دارد و این باعث می شود که این یک بازی عالی روی میز برای بزرگسالانی باشد که می خواهند روی انگشتان خود نگه داشته شوند - در کل یکی از بهترین بازی های رومیزی را ذکر نمی کنم.


3. Villainous

بهترین بازی رومیزی برای 2 بازیکن

بازیکنان: 2 - 6 | سنین: 10+ | دشواری: متوسط ​​| راه اندازی: 2 دقیقه | ماندگاری: 60 دقیقه


تاکتیکی کارهای هنری زرق و برق دار مکانیک بر اساس شخصیت توضیح سخت

هرگز یک بازی رومیزی بیشتر از Disney Villainous معروف نبوده است - این باعث می شود تا حد ممکن شما را پست جلوه دهیم. همچنین تعجب آور تاکتیکی است. عمق غیرمنتظره زیادی در اینجا وجود دارد و برای بیرون آمدن در این نبرد ضربات پشت به مهارت نیاز دارد.


بر اساس فیلم های کلاسیک دیزنی قدیمی و جدید ، شرور شما را به عنوان یک بدجنس مشهور انتخاب می کند که بدنبال خوشبختی خود می رود: Maleficent باید لعنت به هر منطقه از هیئت مدیره ، جعفر باید دست خود را به چراغ ، اورسولا می خواهد Triton سه گانه و غیره اما این جالبترین قسمت نیست. در یک پیچ و تاب الهام گرفته شده ، هر شرور دارای توانایی های منحصر به فردی است که با الهام از شخصیت خود از فیلم ها ساخته شده است. به عنوان نمونه ، پادشاه جان از دشمنان خود روش های کمی پول گرفتن را بدست می آورد.


برای ادویه بیشتر ، شما همچنین سعی دارید برنامه های مخالفان خود را کاهش دهید در حالی که به دنبال برنامه خود هستید. دلیلش این است که شما می توانید قهرمانان مزاحم مانند آریل را بر سر آنها بیندازید تا حرکت آنها را مسدود کند و بازی را کاملاً انحرافی تر کند. خوب ، بنابراین برای اولین بار توضیح دادن دردناک است. اما به ما اعتماد کنید. هنگامی که این مسئله را خسته کردید ، شما را مجذوب خود می کند و این یکی از بهترین بازی های رومیزی است - ذکر یکی از برترین بازی های تخته ای برای 2 بازیکن.


هنر زیباارک و قطعات بازی به عنوان مایه کیک روی این کیک بسیار جذاب عمل می کنند ، و از آنجا که بسیاری از موارد دیگر وجود دارد. گسترش شرورانه دیزنی شخصیت های محبوب دیگر را به این سرگرمی اضافه می کند ، در حالی که مارول شرور به فرمول یک چرخش کتاب کمیک می دهد.

4. Articulate!

بهترین بازی رومیزی برای خانواده ها

بازیکنان: 4 - 20+ | سنین: 12+ | دشواری: متوسط ​​| راه اندازی: 1 دقیقه | زمان بازی: 30 - 60 دقیقه


سریع و رقابتی می تواند بیش از 20 بازیکن داشته باشد صدها کارت گنجانده شده است برخی فشار را دوست ندارند

اگر دوستان و خانواده به طور دسته جمعی بر شما فرود می آیند ، بیان کنید! بازی رومیزی است که می خواهید شروع کنید. با ظهور در قفسه ها از سال 1992 ، این یک چیزهای بی اهمیت است که تقریباً همه می توانند با آن درگیر شوند.


عمر طولانی آن یک معما نیست. قوانین ساده و آسان است و می توان سرتان را جمع کرد. به نوبه خود ، یکی از اعضای هر تیم باید هر تعداد کلمه از یک گروه را در عرض 30 ثانیه توصیف کند ... اما آنها نمی توانند بگویند که این کلمه به چه منظوری است یا با چه قافاتی قافیه است. این بدان معنی است که شما باید روی پاهای خود فکر کنید.


با این وجود ، به لطف طیف گسترده ای از موضوعات از جمله طبیعت ، جهان و عمل ، نیازی به فونت دانش مبهم برای پیروزی نیستید. در عوض ، این بازی به توانایی شما در کلامی کردن چیزی بستگی دارد (و لازم به ذکر نیست که چگونه با هم تیمی های خود همگام هستید). این یکی از موارد ضروری است که متعلق به مجموعه همه است.


برخلاف بسیاری از بهترین بازی های رومیزی ، این بازی را می توان در یک گروه عظیم 20 نفره یا بیشتر نیز انجام داد. تا زمانی که شما به تیمهای حداقل دو تیمی تقسیم شده باشید ، هیچ محدودیتی واقعی وجود ندارد. این باعث می شود که یک مهمانی برتر برای مهمانی ها و یکی از برترین بازی های تخته ای برای خانواده ها باشد.

5. Gloomhaven

بهترین بازی رومیزی RPG

بازیکنان: 1 - 4 | سنین: 14+ | دشواری: متوسط ​​| راه اندازی: 10 دقیقه | ماندگاری: بیش از 60 دقیقه

عمیق دیوانه وار عواقب آخر مینیاتورهای بزرگ گران قیمت

اگر می خواهید یک RPG عمیق و جذاب خود را از دست بدهد ، Gloomhaven یکی از بهترین بازی های رومیزی است. با جعبه ای پر از مینیاتور ، برخوردهای دشمن و بیش از 1700 کارت ، این نوعی تجربه فانتزی است که بسیاری از ما آرزو کرده ایم از زمانی که ما بچه بودیم

در یک ماجراجویی سنگین و خلاف شباهت به سری Witcher ، بازیکنان فرمانده ماجراجویانی هستند که از طریق شهر تیتراژ و اطراف آن تلاش می کنند. به طور طبیعی ، این بیش از اندکی حفر سیاه چاله در طول مسیر است. و از آنجا که این برخوردها به حل تاس های تصادفی برای حل و فصل جنگ متکی نیستند ، احساس معناداری بیشتری دارد.

اگر بخواهیم صحبت کنیم ، یک روایت شاخه ای منجر به عواقبی می شود که از یک جلسه به جلسه دیگر منتقل می شود - انتخاب شما مهم است. به همین ترتیب ، تجربه همه از Gloomhaven متفاوت خواهد بود (خصوصاً به این دلیل که از شخصیت های شما می توان در دنباله آینده ، Frosthaven استفاده کرد). این امر باعث می شود تا بتوانید در مورد نوع بازی ای که در بهترین RPG های رومیزی می بینید ، مقدمه ای قابل کنترل تر باشد.

آیا می خواهید قبل از غوطه وری آن را امتحان کنید؟ حتماً با Gloomhaven: Jaws of Lion ارزان تر و در دسترس تر اینجا را چک کنید. همین گیم پلی را در مقیاس کوچکتر ارائه می دهد.

6. کاتان

بهترین بازی تخته ای کلاسیک

بازیکنان: 3 - 4 | سنین: 10+ | دشواری: سخت | راه اندازی: 5 دقیقه | ماندگاری: 90 دقیقه

تاکتیکی تجارت و معامله بسیاری از روش های پیروزی می تواند ناامید کننده باشد

کاتان ما را به گذشته کاوش می کند تا عصر کاوشگران. بازیکنان باید با یک جزیره خالی از سکنه روبرو شوند قبل از اینکه حریفان این کار را انجام دهند. و از آنجا که همه برای تمدن مرزهای مشترک می جنگند ، مانور هوشمندانه دستور روز است. این باعث می شود این مورد علاقه 1995 به عنوان یکی از بهترین بازی های رومیزی کلاسیک ارائه شود.


اولین میدان جنگ شما تصمیم گیری در مورد محل ریشه زدن است. منابعی که برای ساختن آنها باید از بازی به بازی دیگر متفاوت باشد ، به احتمال زیاد هدایت می شوند - هر بازیکن در ابتدای نوبت خود تاس می اندازد تا ببیند چه کسی پرداخت می کند و بعضی از مکان ها بیشتر بازده دارند نتایج نسبت به دیگران. این بدان معناست که شما باید در مورد مناطق مورد ادعای خود بسیار فکر کنید. آینده نگری و شهود قطعاً پاداش می گیرد.


ارتباط خوب نیز مهم است. شما بلافاصله به هر آنچه نیاز دارید دسترسی نخواهید داشت ، بنابراین اگر می خواهید پیش بروید تجارت با رقبا ضروری است. این امر باعث می شود بازیکنان یک تعادل سرگرم کننده برای پیمایش داشته باشند. اگرچه مبادله منابع به آنچه شما نیاز دارید می رساند ، همچنین باعث نزدیکتر شدن حریفان به اهداف آنها می شود.


به همین دلیل Catan یکی از بهترین بازی های رومیزی برای متفکران تاکتیکی است. اینجا بارهای زیادی برای بازی وجود دارد. حتی می توانید با استفاده از نسخه های جایگزین یا توسعه ، اوضاع را تکان دهید. به عنوان مثال مجموعه ای با مضمون Star Trek در دسترس است و نسخه 25 ساله سالگرد خوش تیپ با ویژگی های جایزه به تازگی وارد بازار شده است.

7.Blockbuster: The Game

بهترین بازی تخته ای مهمانی

بازیکنان: 4 - 8 | سنین: 14+ | دشواری: متوسط ​​| راه اندازی: 2 دقیقه | ماندگاری: 20 دقیقه


سریع گام رقابتی مضمون عالی عالی ایجاد اضطراب

نام او ممکن است مدتهاست که از بین رفته است ، اما Blockbuster: The Game هنوز زندگی مهمانی است. این مسابقه فیلم سریع و شگفت آور وحشیانه است ، اما هرگز بی انصافی نیست. در حقیقت ، این بهترین بازی رومیزی برای دور هم زدن بسیار طولانی است.


دسترسی به آن ارتباط زیادی با آن دارد. یعنی شما برای بازی کردن نیازی به یک علاقه مند به فیلم نیستید. همانطور که در جعبه (بسیار جالب) VHS می گوید ، Blockbuster یک "بازی فیلم برای هر کسی است که تا به حال فیلم دیده است". هیچ دانش عمیقی مورد نیاز نیست ، و این باعث می شود تا آن بسیار بیشتر از سایر بازی های چیزهای بی اهمیت باشد.


گیم پلی بازی نیز به عنوان سنگ جامد است. حداکثر هشت بازیکن به تیم ها تقسیم می شوند و هدف هر طرف جمع آوری یک کارت کارت "ژانر" است. با این حال این یک مسابقه سنتی نیست. این دور با یک چالش تک به تک شروع می شود که در آن شما یک دسته بندی (مثلا "فیلم های جاسوسی") به شما تحویل داده می شود و باید آن را به نوبت انجام دهید تا یک نمونه را فورا بیان کنید. سپس تایمر 15 ثانیه ای را بازنشانی می کنید. هرکس در آن مدت به چیزی فکر نکند ضرر می کند.


اتفاقاً مهم است - برنده شش کارت فیلم برای "Triple Charades Jeopardy" انتخاب می کند. این جایی است که هر دو بازیکن از رو در رو بازی می کنند ، سه کارت را برای تیم خود نقل قول می کنند و توصیف می کنند. مشکل این است که آنها فقط 30 ثانیه وقت برای انجام این کار دارند. به همین دلیل برنده شدن قسمت اول بسیار مهم است. می توانید کارت های آسان را برای خود نگه دارید و مخالفان خود را با سخت ترین کارت ها زین کنید. خیلی خوشمزه است

8. Root (ریشه)

بهترین بازی رومیزی استراتژیک

بازیکنان: 2 - 4 | سنین: 10+ | دشواری: سخت | راه اندازی: 5 دقیقه | ماندگاری: 90 دقیقه


کارهای هنری زرق و برق دار طیف گسترده ای از استراتژی ها موضوع عالی بهتر از چندین جلسه

به نظر می رسد فریبنده باشد و Root نمونه کامل آن است. با وجود سبک هنری درخشان و جذاب که یادآور سری Redwall است ، این تقریباً یک بازی استراتژیک سخت است.


این اقدام در یک قلمرو جنگلی آرام انجام می شود ، اما همه چیز در زیر آن درختان خوب نیست. به طور دقیق ، حیوانات انسانی که در آنجا زندگی می کنند می خواهند مواد را از یکدیگر بیرون کنند. شما به یکی از چندین جناحی که برای کسب قدرت رقابت می کنند ، فرماندهی می کنید (از Marquise de Cat تا روستاییان موش) و آنها هرکدام مکانیک منحصر به فردی دارند که آنها را از یکدیگر متمایز می کند. گرچه پیچیدن سر زیاد است اما انجام این کار ارزش تلاش را دارد. این یکی از بهترین بازی های رومیزی برای متفکران تاکتیکی است.


مخصوصاً به این دلیل که بازیکنان را به فکر خلاق ترغیب می کند. Root به استراتژی های غیرمعمول پاداش می دهد و شما باید بیشترین بهره را از یک جناح خاص بگیرید. با این حساب ، این یکی از بهترین بازی های رومیزی برای یک گروه بازی معمولی است.


اگر عاشق Root شوید ، خوشحال می شوید که توجه داشته باشید که آن نیز به جایی نمی رود - در صورت وجود ، به یک حق رای دادن شکوفا می شود. علاوه بر گسترش Riverfolk که سمورها و یک کیش مارمولک را اضافه می کند ، می توانید یک افزونه Clockwork را انتخاب کنید که جنبه های خودکار را برای مسابقات انفرادی ، رقابتی و تعاونی به کار گیرد. اگر می خواهید ماجراهای جنگل خود را بیشتر پیش ببرید ، حتی می توانید RPG رومیزی Root نیز دریافت کنید.


9. جیپور(Jaipur)

بهترین بازی با کارت

بازیکنان: 2 | سنین: 10+ | دشواری: آسان | راه اندازی: 1 دقیقه | ماندگاری: 30 دقیقه


آسان برای یادگیری گیم پلی بیشتر مکانیک های سرگرم کننده فقط برای 2 بازیکن

جیپور احتمالاً تنها ورودی این لیست است که شما باید بین جمع آوری طلا یا شتر تصمیم بگیرید. غیر معمول ، قابل دسترسی و با لذت بیشتر ، لیاقت آن را دارد که در مجموعه همه و در هر لیست از بهترین بازی های رومیزی باشد.


با انتخاب شما به عنوان یکی از دو تاجر در شهر جیپور هند ، چالش شما این است که با در دست داشتن بهترین تاجر در تمام کشورها به دادگاه ماهاراجا دعوت شوید. نحوه انجام این کار هر چند به خود شما بستگی دارد. آیا بهتر است که به سرعت کالاهای ارزان قیمت را خریداری و معامله کرد ، یا باید در پایان اجناس گران قیمت تری را بابت پرداختی بیشتر جمع کنید؟ پیروزی در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد و فضای زیادی برای آزمایش فراهم می کند.


در هر صورت ، مراقبت از حریف بسیار مهم است. معاملات برنده تراشه های شما با مقادیر مختلف امتیاز هستند. آنهایی که در بالای این شمع قرار دارند با ارزش ترین هستند ، در حالی که کسانی که پایین تر هستند درآمد کمتری برای شما دارند. به عبارت دیگر ، کسانی که پول زیادی برای دریافت پول خود می گیرند می توانند تلاش خود را از دست بدهند.


این منجر به یک عمل متعادل کننده جذاب می شود. از یک طرف ، می توانید با جمع آوری مجموعه ای از کارت های با ارزش بالا ، یک بادگیر را تعقیب کنید. با این حال ، در ابتدا رقیب شما ممکن است با معامله خود شما را به ضرب و شتم برساند. از طرف دیگر ، می توان از طریق جمع آوری کالاهای ارزان قیمت ، ثروت ایجاد کرد ... اما شمااز پاداش های خاصی بهره مند نمی شوید. این مکانیک ها جیپور را در زمره بهترین بازی های ورق ساخته شده قرار داده اند.

10. بازی فکری اسپوت ایت ( spot it )

بهترین بازی رومیزی برای بچه ها

بازیکنان: 2 - 8 | سنین: 6 سال به بالا | دشواری: آسان | راه اندازی: 1 دقیقه | ماندگاری: 15 دقیقه

مناسب برای همه سنین سریع گام کوتاه می تواند تکراری شود

معمولاً می توانید بگویید که یک بازی رومیزی چقدر خوب است ، وقتی نسخه های ویژه زیادی دارد و آن را Spot می کنید! (یا اگر شما مستقر در انگلستان باشید 'Dobble') این تست را با رنگ های پر از نمره قبول می کنید. علاوه بر یک نسخه کلاسیک ، گزینه های مختلفی از هری پاتر گرفته تا جنگ ستارگان در دسترس هستند. و از آنجا که تمام آنها در عرض 15 دقیقه تکمیل می شود ، اگر فرزندی داشته باشید خرید اساسی هستند.


مهم نیست که کدام یک را انتخاب می کنید ، آن را ببینید! نسخه درگیر Snap است؛ قبل از اینکه حریفانتان این کار را انجام دهند باید تصاویر روی کارت را مطابقت دهید. هدف جمع آوری کارت ها یا خلاص شدن از شر دست فعلی شما است و نتیجه آن یک خنده سریع است که درک آن آسان است. این نیز راضی کننده است - فریاد کشیدن یک نماد همسان میلی ثانیه قبل از اینکه مخالفان شما این کار را انجام دهند ، عجله ای است.


با توجه به این واقعیت که فضای زیادی را اشغال نمی کند و تقریباً در هر جایی قابل بازی است ، این همچنین یک بازی عالی مسافرتی است - صرف نظر از اینکه در قطار هستید یا در اتاق انتظار ، حواس پرتی خوبی را ایجاد می کند. سپس می توان کل چیز را بدون هیچ سر و صدا در یک کیسه قرار داد.


به طور خلاصه ، Spot It! یکی از برترین بازی فکری  برای بچه ها است. سبک خانوادگی دوستانه به شما کمک می کند ، اما قابلیت حمل و نقل بازی و ساده - در عین حال تکرار ناپذیر - بازی مهر و موم می کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد