bazi fekri

توضیح انواع بازی فکری

bazi fekri

توضیح انواع بازی فکری

تاریخچه لگو LEGO

LEGO نوعی اسباب بازی ساختمانی است که توسط گروه Lego [1] ، یک شرکت از دانمارک ساخته و ساخته شده است. آجرهای LEGO بلوک های پلاستیکی رنگی هستند که می توانند به راحتی به هم متصل شوند و یک برج ، خانه و غیره بسازند. آجرهای LEGO با گل میخ هایی در بالا و سوراخ هایی در پایین آجر به هم متصل می شوند که معمولاً به عنوان اتصال آجر و دکمه شناخته می شوند. LEGO محبوب ترین اسباب بازی ساختمانی در جهان است.
لگو 
گروه LEGO توسط Ole Kirk Christianen ، سازنده اسباب بازی دانمارکی ، در سال 1935 آغاز به کار کرد. کریستینسن برای کودکان اسباب بازی های چوبی درست کرد. وی اولین مجموعه پلاستیکی LEGO خود را در دهه 1940 ساخت و فروخت. از آن زمان ، LEGO بسیار محبوب شده است و توسط بچه ها و بزرگسالان در سراسر جهان شناخته شده و محبوب آنها است. , و آنقدر محبوب شده بیشتر مردم برای خرید لگو مراجعبه میکنند

آجرهای LEGO در اشکال ، اندازه ها و رنگ های مختلفی وجود دارد. چرخ ، صفحه اتومبیل و گیاهان وجود دارد. آجرهای LEGO را می توان از بسیاری جهات به هم پیوند داد. وسایل نقلیه ، ساختمانها و حتی ربات ها همه می توانند با آجرهای LEGO ساخته شوند.

تمام آجرهای مجموعه LEGO می توانند در کنار هم قرار بگیرند. آجرهای جدید ساخته شده امروز می توانند با آجرهای قدیمی ساخته شده سالها متناسب باشند. آجرها از هر مجموعه ای که باشند می توانند به هم متصل شوند. LEGO آنقدر محبوب شده است که مردم گاهی اوقات از کلمه "Lego" برای صحبت در مورد هر نوع بلوک استفاده می کنند. میلیون ها طرفدار LEGO و بسیاری از قراردادهای LEGO در سراسر جهان وجود دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد