bazi fekri

توضیح انواع بازی فکری

bazi fekri

توضیح انواع بازی فکری

داستان لگو بتمن مووی

در بعد ابرقهرمانی DC در جهان لگو ، بتمن همچنان به محافظت از شهر گاتهام و مبارزه با جرم ادامه می دهد. بتمن در آخرین مأموریت خود برای جلوگیری از تخریب شهر فوق العاده آدم های جوکر و گاتهام ، با گفتن اینکه او در زندگی او به اندازه تصور خودش مهم نیست ، احساسات جوکر را جریحه دار می کند و باعث می شود جوکر انتقام نهایی را از او بگیرد.


روز بعد ، برت وین ، بدخلقی بتمن در جشن زمستانی شهر شرکت می کند ، که هم زمان بازنشستگی کمیساری گوردون و هم عروج دخترش باربارا به عنوان کمیسر پلیس جدید شهر را جشن می گیرد ، اما خشم او را از برنامه های باربارا برای تغییر ساختار پلیس به عملکرد بدون نیاز به بتمن. جوکر مهمانی را با دیگر شرور شهر تصادف می کند ، همه تسلیم می شوند به جز هارلی کوین که در هنگام سردرگمی ناپدید می شود.


با دانستن اینکه جوکر به هیچ وجه فایده ای ندارد ، بتمن قصد دارد پروژکتور Phantom Zone سوپرمن را بدزدد ، دستگاهی که می تواند هر کسی را به منطقه Phantom Zone که برخی از خطرناک ترین اشرار موجود در چندپارچه لگو را در خود جای داده است ، تبعید کند ، فقط برای اینکه آلفرد مداخله کند و به او مشاوره دهد. برای مراقبت از دیک گریسون ، که بتمن ناخواسته او را در هنگام مراسم قبل از پذیرش پذیرفت. با اکراه با این کار موافقت می کنند ، بتمن دیک را به عنوان رابین تربیت می کند ، پس از آن زوج با موفقیت پروژکتور را از قلعه تنهایی بازیابی می کنند و به آسمان آرکام می روند تا جوکر را به منطقه شبح بفرستند. باربارا گمان می کرد که جوکر می خواهد به آنجا اعزام شود ، بتمن و رابین را قفل می کند.


در حالی که پروژکتور به عنوان مدرک کشف و ضبط می شود ، هارلی آن را به عنوان بخشی از برنامه جوکر به سرقت می برد و او را آزاد می کند و به او اجازه می دهد با همه اشرار که در منطقه شبح استخدام کرده بود از جمله ژنرال زود ، کینگ کنگ ، Gremlins به گاتهام بازگردد. ، جادوگر شریر غرب و میمون های پرنده اش ، اسکلت هایی از جیسون و آرگونات ها ، Tyrannosaurus rex و یک سرعت گیر از پارک ژوراسیک ، لرد ولدمورت ، سائورون ، کوسه از آرواره ها ، دالک ها ، لرد ومپیر ، مومیایی و مومیایی ها Swamp Creature از Lego Monster Fighters ، kraken از Clash of the Titans ، Medusa و Agent Smith و کلون های او. باربارا با درک اینکه شهر به او احتیاج دارد ، بتمن و رابین را آزاد می کند و برای جلوگیری از تهدید جدید با آلفرد و آنها همکاری می کند.


اگرچه بتمن خود را پس از رسیدن به جزیره وین می تواند به تیم جدید خود اعتماد کند و به او اعتماد کند ، اما ترسی بر این دارد که آنها را مانند پدر و مادرش از دست بدهد ، آنها را بدرقه کند. به محض روبرو شدن با او ، جوکر معتقد است که بتمن قادر به تغییر روش خود نیست و او را به منطقه Phantom Zap می رساند قبل از اینکه بمب های ضبط شده Batcave را بدزدد. با ورود به منطقه شبح ، بتمن شاهد آسیبی است که استکبارستیزی اش به همه وارد کرده و آرام آرام بزرگترین ترس او را می پذیرد: عضویت در یک خانواده جدید. با انجام معامله ای با دروازه بان منطقه ، فیلیس ، آجری حساس لگو ، اجازه بازگشت به گاتهام برای بازیابی زندانیان فرار شده منطقه ، بتمن به موقع می رسد تا هم تیمی های خود را نجات دهد ، از آنها بخاطر ترک آنها عذرخواهی می کند و برای جلوگیری از جوکر درخواست کمک می کند.


بتمن باربارا را به Batgirl تبدیل می کند ، قبل از تیمش ، دیگر شرورهای گاتهام ، که از جانب جوکر احساس غفلت می کنند ، و او موفق می شود شرورهای فراری را با موفقیت به منطقه شبح بفرستد. با این حال ، این گروه موفق به جلوگیری از خاموش شدن بمب های جوکر نمی شود ، زیرا انفجار شروع به پاره شدن شهر از صفحات زیر آن می کند. با دانستن این که تقصیر او بود ، بتمن با اکراه جوکر را متقاعد می کند که او دلیل واقعی قهرمان بودن قبل از آنها ، دوستان و متحدان آنها و ساکنان شهر است ، خود را به هم متصل کرده و صفحات را به عقب می کشند و شهر را نجات می دهند . (برای خرید لگو بتمن)


با نجات شهر ، بتمن آماده می شود تا به منطقه Phantom منتقل شود تا با عواقب رفتارش روبرو شود ، اما توسط فیلیس رد می شود ، که پس از فهمیدن اینکه او یک قهرمان است و می بیند چه مقدار تغییر کرده است ، اجازه می دهد او را بماند. همه را نجات دهید پس از آن ، بتمن اجازه می دهد تا جوکر و احمق هایش موقتاً با این اطمینان فرار کنند که هر زمان که برگردند ، هیچ تفاوتی برای خانواده خفاش نخواهد داشت.


فیلم با گذراندن زندگی جدید بتمن در کنار خانواده جدیدش به پایان می رسد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد