bazi fekri

توضیح انواع بازی فکری

bazi fekri

توضیح انواع بازی فکری

اسباب بازی های ساختنی

شرکت های متعددی در ساخت اسباب بازی ساختنی دارند. اما اگر بخواهیم بهترین آن را نام ببریم تنها توان توان لگو را به عنوان پرچم دار این عرصه معرفی کرد. لگو به معنای خوب بازی کردن و در لاتین هم به معنای کنار هم قرار دادن است. یک شرکت دانمارکی که با عروسک های چوبی شروع به کار کرد اما به دلیل کمبود بیش از حد محصولات ، ممکن است کمتر شود اگر شرکت شما با عروسک های چوبی وجود داشته باشد. با گذشت زمان این تصمیم کمپانی گرفت که از پلاستیک به عنوان ماده اولیه محصولات خود را استفاده کند اما به دلیل تو خالی بودن آنها ، کاملا خوب است که نمی تواند آنها را صحیح کند و کیفیت مناسب آنها را از دست نمی دهد و باعث می شود که خلاف فرو رفتگی ها و برج های آنها بروی آجرها باشد ، این شرکت برای خود محبوب محبوب ملاحظه ای بدست بیاورد و تنوع محصولات خود را فروشگاه فروشگاه لگو بالا ببرد. کودکان عزیز در سر تا سر دنیا حدود 5 ساعت با لگو بازی می کنند. بالا بودن قیمت مارک اصلی باعث شده است که والدین برای فرزند خود از بازی با این بلوک های جذاب محروم نمایند ، برای خرید لگو  ارزان و از برندهایی که کاملاً مشابه لوگو دراستفاده شده هستند.
در حال حاضر اسباب بازی های ساختنی موجود در سراسر دنیا با شکل و تنوع بسیارزیاد تولید می شود و هر روز این تنوع گسترده تر می شود اما اگر جرات می توان گفت که اگر این بلوک باشد اگر همه برندی باشد همه آن را با نام دیگر می شود لوگو می شناسند و از آن دسته اسباب بازی ها هستند که از گذشته تا امروز همراه ما بوده اند وهیچ گاه کسل کننده و تکرار می شوند و همیشه پاسخ می دهند خلاقیت هر طیف سنی باشد.
ضرورت بازی برای کودکان امری بسیار مهم تلقی می شود که اگر نکاتی را همراه داشته باشید و با آموزش این کودکان بتوانید رشد جسمی ، ذهنی و حتی احساسی کودکان داشته باشید. اصول ساخت لگو کالایی آموزشی و سرگرم کننده است و هدف آن هم بالا بردن اعتماد به نفس کودکان است. لگو برای آموزش داستان های دینی به کودکان سری محصولات عهد آجری را نیز کرد که آموزش بیشتر داستان های کتاب مقدس را در بر من انجام داده است.
من فقط تن از محصولات لگو ، در بازار موجود است و این تنوع هر گروه سنی را در بردارید ، باید توجه داشته باشید که چه لگویی را برای چه گروه سنی انتخاب کنید. بهتر است از بلوک های بزرگ که کمپانی لگو آنرا به عنوان سری duplo و آموزش تولید شده است برای کودکان زیر سه سال استفاده کرد و این را هم در نظر گرفت که خودکار بودن رنگ لگوها را بسیار عالی است. از آنجایی که کودکان عادت دارند تا اسباب بازی ها را در دهانشان بگذراند لذا اگر این بلوک های ساختنی رنگ آمیزی شده و بدون کیفیت اگر بتوانند در صورت آسیب دیدگی کودکان در صورت انتخاب اسباب بازی های ساخت دقیق آنها را داشته باشند.
تأثیر بلوک های ساختنی بر روی کودکان :
لگو فکر و ذهن کودک را کاملا در گیر می آورد و باعث می شود بچه ها چیزهایی را بسازند که بیش از ساعت ها سرگرمی زیبایی های کم نظیری را خلق کرده اند و یا اگر بر حسب علاقه شما باشند که شخصیت های معروف انیمیشنی دارند با ساخت سری محصولات مربوط به آن سرعت و دقیق خود را تقویت نمایند. وقتی کودک با لگو بازی می کند در ذهن خود چیزی را متصور شود و بعد شروع به ساختن کند اما اگر این توانایی را داشته باشد این بازی را از ارکان اصلی بهداشت روانی می داند که از دیدگاه های بعدی و تصویر سازی بهتر است به آنها آموزش داده شود می تواند و مضافا باعث می شود که کودکان یاد بگیرند که مشکلات موجود به خوبی سازماندهی و حل نمایند همچنین باعث می شود کودکان خوش فکر شوند و خلاقیت آنها را پیدا کند.
کودکان یاد می گیرند تا با مفاهیمی مثل رو ، زیر ، جلو و عقب آشنا شوند و در هنگام بازی کردن آنها را برای کار کردن. آنها آزادی عمل دارند که چه چیزی را بسازند و اگر خوششان نیامد براحتی آنرا خراب کنند و شروع به ساختن نمایند.
در هنگام بازی با آجرهای لگو مچ و انگشت های ظریف کودک هم تقویت می شود. یکی دیگر از بازی های فواید بازی با لگو و اسباب بازی های ساختنی این است که دست ها و چشم ها با هم هماهنگ می شوند و مفهوم هندسه در کودک کودک جا دارد و می تواند در صورت داشتن کودک برجسته تر کند. بازی با لگو سرعت و دقیق را به صورت قابل ملاحظه ای افزایش می دهد و به کودکان می آموزد تا به خوبی با رنگ ها آشنا شوند پیدا می کنند.
بازی های ساختنی ممکن است در آینده کودک هم نقش بسزایی داشته باشد چون کودک شما با لگو بازی می کند هوش ریاضی و هوش منطقی آنها را پیدا می کند و دیدگاهشان را نسبت به محیط اطراف می دهد و اگر آینده را انتخاب می کنید و تصمیم می گیرید که ببندید؟ داشته ایم.
برخی از محصولات لگو
شرگت لگو استفاده از آجرهای ساختنی معروف شما که همه آنرا به عنوان سری کلاسیک می شناسند ، بلوک های ساختن که براحتی با هم چفت می شوند و می توانند با بسته شدن در خلاقیت اشکال نامحدودی ساخته شوند برای تولید بیشتر محصولات و بر حسب نیاز به سایر محصولات چالش بر انگیز دیگری در سری های مختلف تولید شده است که برخی از آنها را به شما معرفی می کند:
سری شهر ، که عمدتا مانند آن است که از اسم پیداست به ساخت موضوعات و ابزار آلات شهری می پردازد ، سری بتمن ، سوپر قهرمانان ، نینجا ، جنگ ستارگان همگی معرفی شخصیت های محبوب انیمیشنی برای کودکان است که بهتر است با آنها همزادپنداری کنید و سری فنی که به ساخت ماشین ها می پردازند و مورد علاقه خاص خود را دارد همچنین ایجاد کننده محصولات عمدتا محصولات سه در یک لگو می تواند باشد که در آن می تواند سه محصول متفاوت را خلق کرد. دوستان سری لگویی کاملا دخترانه است و برای دختران بالای سه سال طراحی شده است و سری فانتزی جوانان که ساخت ماشین ها و اشکال فانتزی را در من انجام می دهد.
چرا فیگورهای لگو هم هواداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارند و کودکانی که شخصیت آنها دوست دارند و آنها را دنبال می کنند از این فیگورها استقبال خوب می کنند جالب است که بدانید در سال1975 آدمک های لگو دست و پا نداشت.
حتماً باید یادآوری کرد که شرکت های نظیر دکول ، هوی می ، بلا و ... اسباب بازی های ساختنی به شکل لوگو را در عمودتا در چین تولید می کند و از کیفیت دیگر محصولات قابل قبول است که ممکن است در اینجا از توان معروف شعر برخوردار باشد. استفاده کرد که می گوید:
«بهترین هیچ وقت مناسب ترین نیست»
بزرگترین بازار لگو در جهان متعلق به کشور آلمان است. در واقعیت اسباب بازی اول این کشور لگو است. بازار بزرگ بعدی این کمپانی کشورآمریکا است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد