bazi fekri

توضیح انواع بازی فکری

bazi fekri

توضیح انواع بازی فکری

بازی رومیزی در مورد یک قاتل

در کالیکو بازیکنان برای جمع کردن و قرار دادن قطعاتی از رنگ ها و الگوهای مختلف با یکدیگر رقابت می کنند تا جذابترین لحاف را درست کنند. هر لحاف الگویی خاص دارد که باید از آن پیروی کرد و بازیکنان نیز در تلاش هستند ترکیبات رنگی و الگویی را ایجاد کنند که نه تنها از نظر زیبایی خاص و جذاب هستند, بلکه گربه های ناز بیشتری را جذب کنند!

بازی فکری مستر جک :

گیم پلی بسیار ساده است. در نوبت خود یک کاشی از دست خود انتخاب کنید و آن را به لحاف خود بدوزید، سپس یک تکه دیگر از سه تکه موجود را انتخاب کرده و به دست خود اضافه کنید. اگر می توانید گروهی از رنگ های مشابه را کنار هم قرار دهید, یک دکمه را روی لحاف خود بدوزید.

اگر بتوانید یک الگوی ترکیبی ایجاد کنید که برای هر کدام از گربه ها جذاب باشد، روی لحاف شما می آید و می خوابد!

در پایان بازی به تعداد دکمه ها و گربه ها امتیاز کسب می کنید. همچنین لحافی که دوخته اید امتیاز دارد.

calico table game

 

بازی آقای جک یا همان جک پاکت یک بازی استنتاجی 2 نفره است و برای سن 9 سال به بالا ساخته شده است , این بازی توسط برونو کاتالا و لودویک مابلانک طراحی شده است.

شب کوچه های تاریک را با نقابی از تاریکی پوشانده است. جک در سایه ها حرکت می کند. بهترین کاراگاهان عصر چراغ گازی در اینجا جمع شده اند تا وی را دستگیر کنند پیش از آنکه بتواند با استفاده از تاریکی، برای همیشه بگریزد. تله به ارامی گسترده می شود و راه را بر وی می بندد. اما جک حیله گر است. او در حقیقت هویت یکی از کاراگاهان رادزدیده است. آیا آن‌ها نقاب را از چهره‌اش برمی‌دارند ؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد