bazi fekri

توضیح انواع بازی فکری

bazi fekri

توضیح انواع بازی فکری

رقابت بر سر نگهداری گربه

بازی فکری کالیکو Calico یک بازی پر از رزق  و برق برای کل خانواده است! بازیکنان لحاف دوزهایی هستند که برای خلق جالبترین و زیباترین لحاف با یکدیگر رقابت می‌کنند. قوانین بازی بسیار ساده است: با تهیه و قرار دادن کاشی‌ها روی صفحه شخصی، تکه‌های لحاف خود بدوزید.

با دکمه‌های رنگارنگ لحاف خود را تزیین و اهداف خود را کامل کنید تا بتوانید حتی بداخلاق‌ترین گربه‌ها روی لحاف خود بخوابانید. در پایان بازی، برای دکمه‌ها، گربه‌ها و اینکه چقدر توانستید الگوی لحاف منحصر به فرد خود را تکمیل نمایید، امتیاز کسب می‌کنید.

در کالیکو بازیکنان برای جمع کردن و قرار دادن قطعاتی از رنگ ها و الگوهای مختلف با یکدیگر رقابت می کنند تا جذابترین لحاف را درست کنند. هر لحاف الگویی خاص دارد که باید از آن پیروی کرد و بازیکنان نیز در تلاش هستند ترکیبات رنگی و الگویی را ایجاد کنند که نه تنها از نظر زیبایی خاص و جذاب هستند, بلکه گربه های ناز بیشتری را جذب کنند!

بازی فکری کالیکو Calico:

گیم پلی بسیار ساده است. در نوبت خود یک کاشی از دست خود انتخاب کنید و آن را به لحاف خود بدوزید، سپس یک تکه دیگر از سه تکه موجود را انتخاب کرده و به دست خود اضافه کنید. اگر می توانید گروهی از رنگ های مشابه را کنار هم قرار دهید, یک دکمه را روی لحاف خود بدوزید.

اگر بتوانید یک الگوی ترکیبی ایجاد کنید که برای هر کدام از گربه ها جذاب باشد، روی لحاف شما می آید و می خوابد!

در پایان بازی به تعداد دکمه ها و گربه ها امتیاز کسب می کنید. همچنین لحافی که دوخته اید امتیاز دارد.

calico table game

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد